کوثرکوثر، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

دختر نازم کوثر

پنج ماهگی کوثرنازی

1394/2/29 17:46
نویسنده : مامان
661 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان

پنج ماهگیت مبارک ،فدات بشم الهی که انقد شیرین و ناز شدیمحبتمحبت 

شروع پنج ماهگی شما همش با اتفاق های خوب بوده گل خانوم ، مهمترین اون شروع بهار و عید نوروز عزیز دلم که امسال به افتخار دختر نازم یه سفره هفت سین خوشگل درست کردم و همه تلاشمو کردم امسال که اولین نوروز دخترمه خیلی شاد و خوشحال باشیم اینم هفت سین مامانی تقدیم به دختر یکی یدونه که با گل های نمدی تزیین شده

تقویم هم با عکسای ناز دخترم درست کردیم که به مهمونای عیدمون تقدیم کنیم تا کل سال به یاد کوثر نازی باشن

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امسال علاوه بر کوثر نازم  که سر سفره هفت سین ما بود مامان جون و بابا جون هم خونه ما بودن به خاطر تعمیرات خونشون و خیلی خوش گذشت،اینم اولین لبخند دخترم در سال 94 بعد از سال تحویل ساعت 3 نصف شبچشمکخوشمزه

این ماه شما خیلی شیرین شدی عزیزم همش میخنده دختر خوش اخلاق ما اللهی همیشه بخندی هستی من

اکثرا هم تو خنده هاش اون ماهی کوچولوش بیرونه،وروجک من

 

و یکسرم قل میخوره از این ور اتاق به اون ور اتاق و کامل گردن و بالا تنتو بالا میگری شیطونکم

 

توی این قل خوردنام میری سراغ هرچی دم دستت باشه اینم کوثر خانم کتاب دوست و کتاب های باباش خیلی ام جدی!!!چشمکچشمک

هر روز صبح که از خواب پامیشی خیلی خوش اخلاقی و همش میخندی و کار دیگه اینکه دوست داری پاهات بالا باشه و میزاری بالای تختت حتی گاهی ام تو خواب این کارو میکنی عروسکم

 

شما هنوزم تا دوربین و میبینی با تعجب بهش نگاه میکنی و عکس گرفتن از شما یکم سخت شده این تو همه عکسا مشخصه دختر کنجکاوم.

دائم دخترم دستش و هر چی گیرش بیاد میخوره من فکر کردم مرواریدهای دخترم داره در میاد که دکتر گفت نه از روی کنجکاویه

کوثر خانوم کلی با باباش حال میکنه و تا از در میاد کلی دست و پا میزنه و به باباش میخنده بابا کاوه ام که عاشق دخترشه کلی باهاش بازی میکنه و هرکاری دخمل دوست داره با باباش میکنه، شما خیلی دوست داری پاهاتو بزاری روی صورت بابا و فشار بدی کلی بابت این کار میخندی شیطون

دیگه دختر بازیگوش من تو فرش بازیش نمیمونه و سریع توش برمیگرده و دوست داره اونو بکشه رو سرش

چشمکچشمک

امسال عید مامان جون اینا و عمو و عمه هم از مشهد اومدن خونمون و دور هم خوش گذروندیم و سیزده بدر هم رفتیم بیرون که شما فقط یکم بیدار بودی و کلشو خوابیدی ، اینم بگم هنوز خواب شب شما درست نشده  و حتما باید ساعت 4 بشه تا بخوابیمتنظر

اینم عکس شما در سیزده بدرخواب آلود

 

اتفاق قشنگ دیگه تو این ماه روز مادر بود که شما و بابا جون برام سنگ تموم گذاشتین فدات بشم الهی اینو بدون تا اخر عمرم شما بهترین و قشنگ ترین هدیه برای من هستی عروسکم،

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)